18.-19. června se uvidíme na Festivalu Mini v Pražské tržnici, přijďte se k nám podívat a seznámit se.

Vrácení zboží a reklamace

Nesplňuje zboží vaše očekávání? Chcete zboží vrátit nebo vyměnit?

To se může stát, i s tím si poradíme k vaší spokojenosti!

Nepoužité a nepoškozené zboží, které jen nesplnilo vaše očekávání, můžete vrátit do 14 dnů. 

 

Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, zašlete nám neprodleně do 2 dnů od doručení e-mail na info@empure.cz včetně fotografie balíku a poškozeného zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží vzniklé při přepravě není možné uznat.

 

 

Vrácení zboží

Pokud zboží nesplnilo vaše očekávání, nepoužité a nepoškozené nám ho můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit. 

Jak postupovat:

  • kompletní nepoužitý a nepoškozený produkt v původním nepoškozeném obalu včetně veškerého původního označení důkladně zabalte,
  • na email info@empure.cz nám zašlete vyplněný formulář “Odstoupení od Smlouvy(na webu prolink na dokument)
  • balík následně pošlete na adresu Empure s.r.o., Olšinská 798/27, 19800 Praha 9, kontaktní telefon 739 571 711 nebo na výdejní místo Zásilkovny na adrese OC Lihovar, Barákova 237, Říčany, kontaktní telefon 739 558 288.

 

Jakmile zboží obdržíme, vrátíme vám zaplacenou částku co nejdříve zpět, nejpozději však do 14 pracovních dnů a to stejnou cestou, kterou nám platba přišla (na platební kartu nebo na bankovní účet). Pokud byla zásilka uhrazena dobírkou, uveďte prosím ve formuláři číslo vašeho účtu, na který si přejete částku vrátit.

 

Vezměte prosím na vědomí, že 

  • náklady na vrácení zboží zpět, hradí kupující. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil v souvislosti s dodáním zboží zpět prodávajícímu.
  • z hygienických důvodů nelze vrátit produkty, které byly otevřeny, použity, vyzkoušeny, částečně spotřebovány nebo vyňaty z původního obalu. Stejně tak není možné vrátit zboží z důvodu nevyhovující vůně, barvy nebo konzistence, protože již došlo k otevření produktu a tím k jeho kontaminaci.
  • kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Nárok na náhradu škody za snížení hodnoty zboží jsme oprávněni jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny.

 

 

Reklamace poškozeného zboží

Doporučujeme prohlédnout zboží ihned po jeho převzetí od dopravce. 

Zjistili jste, že se zboží poškodilo během přepravy nebo je poškozený či nefunkční některý z výrobků?

Dejte nám o tom ihned vědět, poskytneme vám přiměřenou slevu nebo dodáme obratem bezvadný výrobek. 

 

Jak postupovat:

  • na email info@empure.cz nám zašlete vyplněný formulář “Reklamace zboží” a fotografie poškozeného zboží, zároveň uveďte jaké řešení reklamace preferujete (vrácení peněz, výměna zboží),
  • reklamované zboží (nikoliv pouze jednotlivou poškozenou část) důkladně zabalte, abyste předešli jeho případnému poškození na jeho cestě zpět k nám,
  • balík pošlete na adresu Empure s.r.o., Olšinská 798/27, 19800 Praha 9, kontaktní telefon 739 571 711 nebo na výdejní místo Zásilkovny na adrese OC Lihovar, Barákova 237, Říčany, kontaktní telefon 739 558 288.

 

Vyrozumění o reklamaci vám zašleme emailem co nejdříve, nejpozději však do 3 dnů ode dne fyzického převzetí reklamovaného zboží. 

Vezměte prosím na vědomí, že zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení (email nebo dopis), bude obratem zasláno zpět.

 

V případě, že bude reklamace vyřízena vrácením peněz, zaplacenou částku vrátíme zpět stejnou cestou, kterou nám platba přišla (na platební kartu nebo na bankovní účet). Pokud byla zásilka uhrazena dobírkou, zašleme částku na bankovní účet.